Funktioner
Se systemets mange funktioner

Kalender

Din kalender er omdrejningspunktet i både Onlinebooq og i din forretning. Det er nemt at danne sig et overblik over aftaler, åbningstid og hvor der er plads til endnu en kunde.

Et moderne kalenderdesign med forskellige visningsmuligheder. Du har adgang til din kalender alle steder fra - bare du har adgang til internettet.

  • Overblik over aftaler
  • Uge- og dagsvisning
  • Hurtig adgang til kunder, aftaler og hold
  • Få SMS/email ved nye aftaler

Kalender på mobilen

Som ansat eller virksomhedsejer er det rart altid at have adgang til sit daglige program. Du kan på din mobil nemt se og redigere bl.a. aftaler og kunder.

Det kan bruges på alle typer mobiltelefoner, så det er ikke vigtigt om du har iPhone, Android, Windows Phone eller en anden smartphone. Du tilgår systemet med telefonens browser og kan tilføje et app ikon på startskærmen for hurtig adgang - ligesom dine andre apps.

  • iOS (iPad / iPhone)
  • Android
  • Webbaseret App

Kundedatabase

Onlinebooq samler alle dine kundeoplysninger ét sted. Du kan fremover møde velforberedt til enhver aftale, da både stamdata og notater er let tilgængelige.

Har du behov for at føre journal over dine kunder, understøtter Onlinebooq også dette. I den krypterede journal kan du opbevare tekst, filer og billeder. Man kan med brugeradgang bestemme, hvem der har adgang til journalen.

  • Journal
  • Filer / billeder
  • Klippekort
  • Fleksible kundefelter

Bookingside

Onlinebooq giver dig et professionelt bestillingssystem til dine kunder, som i ro og mag kan finde den tid, der passer dem bedst, og du slipper for at afbryde arbejdet ved telefonopkald.

Vælg mellem forskellige opsætninger og farvetemaer, og giv derefter bookingsiden et personligt præg med tekster, google maps, links til sociale medier og eget logo/billede.

  • Professionelt design
  • Forskellige layouts
  • Online betaling
  • Eget logo/billede
  • Links til sociale medier
  • Kort (Google Map)

Bookingside på mobil

Mange benytter deres smartphone eller tablet til at bestille aftaler. Derfor har Onlinebooq selvfølgelig en mobiludgave af online booking.

Uanset om dine kunder bruger iPhone, Android, Windows Phone eller anden smartphone, så kan de bruge vores mobil udgave. Bookingsiden tilpasser sig helt automatisk efter skærmens størrelse.

  • Responsive design
  • Alle platforme (iPhone, Android osv)

Påmindelser

Undgå at miste omsætning på kunder der udebliver fra deres aftaler. Onlinebooq sender automatisk en påmindelse til dine kunder på både email og SMS.

Indholdet af både email og SMS kan tilpasses, så du kan kan sætte dit personlige aftryk på ordlyden. Desuden kan du angive dit eget navn eller nummer som afsender på SMS-beskederne. På denne måde kan kunderne svare direkte tilbage til dig, hvis du bruger en mobiltelefon.

  • Email påmindelse
  • SMS påmindelse
  • Valgfrit afsendelsestidspunkt

Kommunikation

Få automatiseret din kommunikation med kunderne. Du kan bl.a. sende kvitteringer, påmindelser, aftaleopfølgninger, fødselsdagshilsener og nyhedsbreve på både email og SMS.

Med skabelon- og beskedsystemet kan du tilpasse både indholdet af beskederne og reglerne for afsendelserne. Bestem selv hvilke beskeder der skal sendes hvornår - og i hvilket format (email/SMS). Du kan med det fleksible skabelon- og regelsystem også sende forskellige beskeder baseret på f.eks. kalender eller type af aftale.

  • Skabeloner
  • Automatiske beskeder
  • Nyhedsbreve
  • Påmindelser
  • Opfølgning på aftale
  • Fødselsdagshilsen

Databeskyttelse (GDPR)

Vi tager databeskyttelse og sikkerhed alvorligt. Vi tager løbende backup af data og din adgang til Onlinebooq sker via SSL-kryptering - samme teknologi som bruges af netbanker og ved betaling med kreditkort via internettet.

Med Onlinebooq indgår du en databehandleraftale, som er påkrævet i henhold til GDPR. Til hjælp i forbindelse med GDPR, indeholder systemet mulighed for at indhente samtykkeerklæring fra kunderne samt nem oprydning af inaktive kunder.

  • GDPR
  • Modul til samtykkeerklæring
  • Professionel hosting
  • Kryptering

Statistik / Rapporter

Systemet indeholder forskellige rapporter, der giver dig mulighed for at holde øje med de vigtigste nøgletal.

Med rapporterne kan du f.eks. følge med i antallet af aftaler fordelt på kalendere og periode, holde et vågent øje med antallet af udeblivelser og få overblik over din omsætning.

  • Antal aftaler
  • Antal timer
  • Omsætning (faktura)
  • Udeblivelser

Udvidelser

Vælg de ekstra funktionaliteter du har brug for blandt vores moduler og integrationer.

Har du f.eks. brug for at sende fakturaer til dine kunder, kan du med fakturamodulet nemt oprette og sende disse. Brug fakturadesigneren til at tilpasse layout med tekst og logo.

  • Fakturering
  • Klippekort
  • Belastningspoint
  • Samtykkeerklæring (GDPR)
  • MailChimp
  • iCalendar