Lad kunderne
betale online

Det er et super nemt program at arbejde med

Kunderne elsker MassageKompagniets simple løsning på et online bookingsystem og vi elsker vores leverandør, Onlinebooq. Servicen er i topklasse og der bliver hurtigt svaret på forespørgsler og hjulpet ved udfordringer. Systemet er opbygget med en simpel logik, så det meste kan man klare helt uden hjælp.

Kenneth Petersen Kenneth Petersen, Massør Vis flere udtalelser

Online betaling

Giv dine kunder mulighed for at betale direkte ved bestilling. Sidste trin i bestillingsforløbet kan være online betaling. Du vælger selv om du vil tilbyde dette til dine kunder. Du kan ligeledes indstille om betaling er påkrævet eller valgfrit. Det koster ikke ekstra at bruge betalingsfunktionen i Onlinebooq.

Muligheder for betaling

Du kan med Onlinebooq bruge enten PayPal eller QuickPay til at modtage dine betalinger. De har forskellige priser og betalingsmuligheder. I øjeblikket understøttes online betaling kun i forbindelse med bestilling af aftaler og ikke ved tilmelding til hold. Vælger man PayPal anbefaler vi at gøre betalingen valgfri, da de ikke understøtter Dankort uden VISA delen tilknyttet.

PayPal

PayPal er en af de største betalingsudbydere i verden. Fordelen her er, at du kommer gratis og nemt igang med at modtage betaling. Du kan modtage betaling via PayPal-konto, VISA, MasterCard og American Express. Der betales hverken oprettelsesgebyr eller månedsabonnement med PayPal. De har dog et højere gebyr pr. betaling end andre løsninger.

QuickPay

QuickPay er en dansk betalingsgateway, som giver mulighed for at modtage betaling igennem andre udløsere. Man skal altså foruden en aftale med QuickPay også have en indløsningsaftale med f.eks. NETS. Fordelen her er, at man kan få meget lavere gebyr pr. betaling end hos PayPal. Ligeledes kan man igennem en aftale med QuickPay og NETS modtage Dankort.

Er du klar til at prøve kalenderen selv - uforpligtende? Prøv gratis

Gør min hverdag nemmere

Onlinebooq er og bliver bare nemt. Det er nemt at komme igang, nemt at overskue og nemt at bruge for både kunderne og jeg. Jeg har bestemt fået flere kunder ved at komme online, da vi alle bruger nettet i løbet at hele dagen. Nu har kunderne mulighed for at booke en tid døgnet rundt. Det er sjovt at gå ind og se statistikker og få et indblik i hvornår kunderne faktisk booker. Hos mig er mellem kl. 02 og 04 det eneste tidspunkt der ikke bliver booket på. Søndag (lukkedag) har jeg 12% af mine bookninger. Forstår ikke jeg har kunne leve uden. Telefonen ringer så sjældent, og når man står alene er det altså en befrielse.

Bibi Lenskjold Bibi Lenskjold, Frisør Vis flere udtalelser